Näin sinut alkuviikosta vilaukselta. En olekaan nähnyt sinua pitkään aikaan kunnolla. Vain autossa ja kättä nostaen...
Nyt kohtasimme! :) Sinä olit suuressa joukossa ja minä seisoin yhden pöydän takana... Kävelit vierestäni ja se KATSE. Se kertoi niin paljon. Minäkin katsoin sinua, en siinä porukassa ketään muuta. En edes nähnyt muita. Ei puheltu mitään, koska tilanne oli niin yllättävä. Vain tervehdittiin nyökkäämällä.

En tiennyt, että katsot minua vielä noin. Mitähän sinä "luit" minun katseestani..!? Tunsin kuinka innostuksen puna karahti poskilleni ja tunsin suurta riemua. Tilanne oli äkkiä ohi ja vilkaisit vielä taaksesi ja hymyilit.
Se hymykin sulattaa minut....!:)
Olin niin tyytyväinen, että olin sillä hetkellä meikattu ja kaunis. Ainakin suht. kaunis...Heh heh...

Kuinkahan meidän kävisi, jos kohtaisimme ihan kahdestaan...!? Hyi, ei tuota saa ajatellakaan. Vaikka halaisin sinua, mutta en saisi mitään muuta. En vain voisi... mutta halata sua haluisin....